Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

äckelknän

dags att kila på cup!
Nu ska girlsen spela cup, mitt lag alltså. Fuck my knees för att jag kan inte spela...

Postat av: Nathalie

anmäl dig gärna till helgens blogg tävling:D

http://liborius.devote.se/blogs/13945360/vill-du-vinna.htm#WriteComment

hoppas du får en bra lördag<3

Postat av: elin - foto -

sv: jo det är bra, själv ? :)

Postat av: Sophie "autophoto"

Hej, jag vill be om ursäkt att jag var varit lite off med bloggen! Eftersom min katt dog så tog de ganska hårt på mig! Men nu är jag nog förhoppningsvis back on track! :)



Läs om händelsen här: http://autophoto.blogg.se/2011/november/miss-me.html#comment

Postat av: Sophie "autophoto"

Så du tror verkligen är så jävla dum eller?

Vi har alltid mat som står framme till katterna!

Hur i hela helvete skulle jag kunna veta att han hade skete i o äta?

NÄR DET ALLTID FINNS MAT TILL DOM!

Postat av: Sophie "autophoto"

Men gud, vi har ju fler katter + hund som smyger dit o äter!

Postat av: Anonym

Trevlig kväll :)!

Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty

Snygg blogg du har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -