Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

10 saker om mig.

För er som kanske är nya läsare och för er som varit läsare här sedan länge men kanske fortfarande inte vet så mycket om mig. Därför tänkte jag nu dra en "10 saker om mig". Vill ni veta mer än så är det bara fråga på! :)
1. Jag dömmer folk vid första ögonblicket.
2. Jag tycker att jag är tjock.
3. Jag skrattar ALLTID, trots att jag kanske inte är glad.
4. Jag är ALLTID ärlig, ibland blir det vid fel tillfällen.
5. Jag hatar bitchar, trots att jag ibland själv är en, och då hatar jag mig själv.
6. Jag kan inte vara sur på någon, och hatar då folk är långsinta..
7. Folk som tror att de äger allt kan dra åt skogen.
8. Jag älskar våran filosofi-lärare, han är bäst!
9. Jag gillar inte mitt utseende, och har ett oberäknat antal gånger funderat på hur jag skulle se ut om jag skulle 


Postat av: waerland

sv: jasså, då förstår jag, tack för tipset! Ja själv kan jag inte ändra det eftersom jag inte kan design alls men ska fråga min kompis som har gjort designen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -