Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

liv, no.

Dagens..

DAGENS VILL HA:
Sånna där snygga korta jeansshorts ;o

DAGENS KLÄDSEL:
sitter bara i handuk än sålänge eftersom jag duschade nyss... ;)

DAGENS FRISYR:
Som jag brukar, funderar på uppsatt :)

DAGENS LÅT:
Judas - Lady Gaga.
HAHA, även fast den kanske är "dum" xd
så är den ändå lite charmig :)

DAGENS PLANER:
Stan :)

DAGENS SAKNAD:
Kärlek

DAGENS DUMMASTE:
no one

DAGENS MISSLYCKANDE:
ingenting, ÄN ;)

DAGENS DROG:
musik ♥

DAGENS KÖP:
Har inte vart någon annanstans än hemma än såatte ;)

DAGENS GODIS:
Jag ska sluta äta godis! (a)

DAGENS HUMÖR:
Glad :D

DAGENS CITAT:
De människor som fått ut mest av livet är inte de som levt ett sekel utan de som levt varje minut.

DAGENS ROLIGASTE:
haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -