Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

LIV..... ne

1. Tre namn jag lyssnar till: Felicia, Fille, falle

2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag nästan alltid är glad ;d
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mitt utseende
4. Detta är jag rädd för: spindlar och ormar ;s
5. Tre saker jag vill ha varje dag: musik, hemkunskap och kärlek.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sova länge, äta ketchup och skolka.
7. Detta tycker jag om att göra: relalalaxa
8. Detta vill jag göra just nu: kolla på film och mysa med en kille ;3
9. Bästa känslan: besvarad kärlek
10. Värsta känslan: obesvarad kärlek
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: snäll, trevlig, underbar o.s.v.
12. Har du nånsin vart kär: yes
13. Jag vill gifta mig: ah, fast inte än.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: jag lever för stunden och sekunden.
15. Min käraste ägodel: eh.. typ, jag vet inte..?
16. Något jag vill ha i present: ny systemkamera, pengar, studio (a)
17. Detta har jag på mig just nu: shorts, linne, (bh, trosor ofc.)
18. Favoritkläder : jag gillar shorts, men inte mina ben. Men annars äre uglin som är bäst! (a)
19. Favoritdjur: hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: alla
21. Favoritlåt just nu: har ingen spec.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste är hemkunskap,matte,tyska och musik ;) å tråkigaste är nog.. NO.. Fast nu är NO kul när vi bygger bil, praktiska saker äger! (a)
23. Stjärntecken: v-v-v-vååååg!
24. En bok jag älskar: ---
25. En film jag älskar: ---
26. Tv-program jag gillar: simpsons
27. Favoritdoft: killparfym ;d
28. Detta äter jag gärna: frukt och bär ♥
29. Dricker helst: mjölk/fanta
30. Favoritgodis: goda godisar
31. Hit vill jag gärna åka på semester: till ett varmt land bara.
32. Färg på mina ögon: blå
33. Min längd: 163 (a)
34. Jag tror på: mig själv.
35. Jag spelar: Fotboll, 4 instrument
36. Person jag beundrar: sånna som vågar vara sig själva och stå för det de tror på.
37. Så här bor jag: i en villa
38. är den här listan kul?: nej.
39. Det här tänder jag på: killar med magrutor
40. Det här gör mig avtänd: "flötiga" killar
41. Favoritfärg: rosa
42. favvorit citat: lev idag, dö imorgon. Linneas citat, och jag älskar det! :D
43. En hemlighet jag vet: om jag skulle avslöja den skulle det inte vara en hemlighet?
44. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: typ, håret. ibland xd
45. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: typ det mesta.
46. Udda förmåga/egenskap: tung-trick xd
47. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en gosig jeopard
48. Har du varit med i någon skolpjäs?: yess
49. Favoritpizza?: AIK-special
50. Är du bra på matlagning? jovars, duger (y)
51. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ibland
52. Kan man vara vän med sitt ex?: aah
53. Vad har du i din väska?: för mycket, vet inte vad som finns där i..



Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -