Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dag 16 – Min första kyss

Den första kyssen känns speciell. Det känns som att all tid bara stannar till, och den stunden är enormt svår att glömma. Visst händer det så fler gånger också, men jag finner ändå den första mest speciell. Iaf min. Då var han, den enda som existerade, allting annat bara stängdes av. Då var det bara jag och han. Synd att det inte varar för evigt bara..
Det känns nästan som om man vore inne i en saga, i en magisk stund. Där varken tid och rum existerar..

Ja, ni vet nog vad jag menar ^^ jag behöver inte sitta här och förklara (;

Postat av: lisa

SV tack så mycket sötnos! är dom, visste jag inte :(

Postat av: Mya

sv: ja det är jag som målat M.J i svart tusch :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -