Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

13 – Den här veckan

Jag har mina vecko rutiner, saker som jag gör varje vecka alltså.. Därför tänkte jag att det kanske var lättare att göra en måndag-söndag lista! :)

Måndag: Här vare lov ja! :D Och jag var nog hemma och slappa i soffan med godis (a)
Tisdag: Då var det boxersize träning! :) samt, skola. (ofc.. varje dag..)
Onsdag: så skulle jag dragit till kören, men den var tyvärr inställd p.g.a att våran körledare inte mådde så bra..
Torsdag: Spelade in min låt + att vi dansade i stan! :)
Fredag: Åkte till stan och förväntade mig sånglektion, men den var ju inställd p.g.a kulturvecka.. Så jag fick vänta på mamma där i 40 min, sen drog vi och hämtade robin (min bror). Vi åkte hem, fixade oss och drog sedan till Alice! :)
Lördag: Alice kom hit, och förgyllde min valborg! :D Vi hade en riktigt mysig grillkväll med sång och massa annat! :D
Söndag (idag): Alice åkte hem, jag sitter här och sen ska jag åka och träna! :D

Postat av: lakkitax@soclog

haha:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -