Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Lyxliv.

Är lyxliv bara att vara rik? Eller är det mer?
Jag tycker att det är mycket mer än så.. Vi i Sverige vi anser kanske inte oss själv spec. rika.. Men vi lever faktiskt ett rent lyxliv emot vad de gör i andra delar av världen.. Vi är också ett rikt land emot många andra länder också.. Jag gillar sverige, men vi tar allt för givet, vi blir kinkiga så fort vi inte får som vi vill, så fort håret inte är rakt, när sminket är slut eller när vi har en dålig hårdag.. I andra länder så har de kanske inte ens ett hem, de har ingen spegel, de har ingen förälder att gnälla på, de har ingen dusch och kan inte fräscha till sig när de vill.. Tänk på det istället för småsaker..

Postat av: linn j

jag har bra mycket koll på design och gör egna. men just nu vill jag satsa på insp. blogg utan header ;)

Postat av: linn j

tacktack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -