Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

fixar sig nog! :)

Idag har jag varit i skolan :)
Det har typ inte hänt något, mer än det vanliga.. Livet cyklar på och tappar några ovärda delar här och var.. Det jag menade med det var att jag verkligen inte orkar med vissa personer. Slänger hellre iväg dem som skrot än att umgås med dem.. Menmen, som tur är så slutar vi ju om.. några månader ;) Skönt som tusan! Det är bara de nationella proven som jag fruktar mest nu.. Men det löser sig väl också med tiden! :)

Postat av: Linnea

Postat av: Linnea Åkesson

Hahaha jag vet vad du menar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -