Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

03 - Mina föräldrar.

Ja, det är väl inte så mycket man kan säga om dom egentligen.. De bor fortfarande ihop och har varit gifta i 21 år, eller 22 i år kanske.. Ajja, ingen bryr sig ^^
Vad kan man skriva mer? De är oftast snälla mot mig, slår mig aldrig, stöttar mig i alla lägen, finns där om jag behöver dem och vi skriker på varandra ibland, men löser det oftast 10 minuter senare.
Min far är en skämtsam typ som skämtar med allt och alla ;p
Min mor är en försiktig typ som försäkrar sig om att allt jag gör är säkert.. ^^
Men ah, det var snabbfakta om mina föräldrar, vill ni veta något mer om dom (?) så är det bara att fråga! :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -