Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

bästa filmen år 2010 ?

Jag är ingen direkt film-människa.. Så jag brukar inte kolla på så många filmer och har heller inte någon större koll på när de kommer ut i butikerna. Men om jag funderar ett litet tag, så skulle jag säkert bara komma på filmer som var gjorda för jätte länge sen. Men ja.. en bra film som jag såg år 2010, även om den är gjord långt innan det. Var "Ensam hemma" både 1:an, new york, 2:an och 3:an. Det är faktiskt de enda jag minns som jag kollade på faktiskt.. ;p
Sen kom väl avatar 2010? Alla gick runt och sa att den var så sjukt bra. Men när jag väl själv kollade på den, så tyckte jag inte att den var en dunder-hit. Menmen, den var ju inte dålig iaf.

Postat av: Julia & Josefin

Hej! Skulle vara kul om du var med och tävla om veckans blogg på våran blogg!:-)

Kram

Postat av: Joseé

Sv; okej :) Joo riktigt bra :D

Vad händer idag då? :)

Postat av: Julia & Josefin

Vad kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg!! Lycka till!:)

Postat av: Julia & Josefin

Hejsan! Nu har vi utsett veckans bloggar. Kika in och se om du var en av dom som vann, om inte? - Ny chans snart igen!

Kram

Postat av: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

Diggar din blogg verkligen :D



Läs gärna inlägget i min blogg som heer "KAPITEL ETT" och kommentera vad du tycker !! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -