Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Usch vilket väder!

Vad är det här för väder? Klass 1 varning....
Äre fortfarande dubbelstormen Dagmar och Cato?
De uppmanar även till att stanna inne, hoppas inte elen dör bara!

menmen, får vara glad att jag är inomhus iaf! :)

Postat av: GOCHICK.SE

Kika in bland våra glamorösa smycken och kika om du vill ha något. Tipsar att kika bland ringarna först! ;)



Vinn även ett valfritt smycke på GOCHICK.SE genom att skriva jag är med! Hur simpelt?



Blädra bland kategorierna för att kika våra varor.



Anmäl dig här:

http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Tack för att du var med och tävlade om ett valfritt spel! :D Nu är vinnaren publicerad:

http://adaras.se/2011/december/bloggdesign-mariasmat.html#comment

Kram

Postat av: Lisa

Vart bor du nån stans? :)

Det blåser asmkt här med :(

Postat av: -'Amanda |

Sv; Jag har +8 och +4,känns dumt att man har köpt men inte testat pga kameran befinner sig i ett annat land, haha.. :D vad har du själv :) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -