Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Usch vad jag är sugen på ett nytt filter!

Jag är riktigt sugen på ett nytt filter till kameran just nu, ett stjärnfilter eller kanske ett vitbalans-filter?

Jag älskar filter, de gör bilden speciell och de får en helt annan effekt och ljus. Men jag får se om det blir någon inskaffat. Jag hittade en bra sida
kamerafilter.se
med bra fakta och så, så om ni är lika sugen på ett filter som jag, så kan ni ju kika in där till en början för att få lite mer baskunskap! :)

Ni kan även köpa filtret på 
tvspelsweb.se
bild nedan är från 
kamerafilter.se
Vit balansfilter

Postat av: -'Amanda |

Jag har ett stjärnfilter dock har jag inte testat den pga glömde kameran när jag var i england :( men förhoppningsvis kommer den på posten snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -