Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tomten är fångad!

Idag hörde vi rykten om tomten igen, OCH VI FÅNGADE HONOM! :D
Dock så tappade mariseplutten både mobilen och örhänget under färden, och det enda hon fick var ett par pennor :(

Själv fick jag två presentkort på lillablå! :)

Sen försökte vi hitta maries mobil & örhänge, men flickera fastnade för denna aktiviteten istället! :)









Postat av: Veronica

Hej hej!

När avslutas tävlingen egen webshop?

Undrar om man har chans att vara med eller om den är avslutad?

Postat av: GOCHICK WEBBSHOP

Hej har du en minut? :)

Kika in våra smycken i vår hemsida på GOCHICK.SE

Jättetacksam för tips, råd och vem vet.. du kanske fastnar för något?

Varorna hittar du bland våra kategorier.

KRAM

Postat av: GOCHICK WEBBSHOP

Hej har du en minut? :)

Kika in våra smycken i vår hemsida på GOCHICK.SE

Jättetacksam för tips, råd och vem vet.. du kanske fastnar för något?

Varorna hittar du bland våra kategorier.

KRAM

Postat av: =) Linnéa Lindh

härligt med så mycket snö, hos mig har vi bara några centimeter :S

Postat av: jennifersjöberg

Sv: Jorå, det hoppas jag men det tror jag väl :P hihi.

Durå, har du handlat allt nu?;)

Jättefin blogg förresten! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -