Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nu har de andra idrott och jag sitter la på bänken dårå.

Nu har de andra idrott och jag sitter la här md mina fuckin' knän..
De kör bandy och typ skottar på mål? ;d

Postat av: Anonym

Hej vad gör du :)

Postat av: Anonym

Sv: va? Nej vinner kan jag inte garantera att di gör. Det är inte jag som väljer vinnaren.

Postat av: Lina Holgersson

HejHej!



Jag tänkte passa på att göra lite reklam för min blogg..

Jag la nyss på en tävling där 2st lyckliga vinnare vinner presentkort på skor. 500kr/st.

Snart kommer det även fler mhärliga jultävlingar osv. Så håll koll i min tävlings-kategori.



Berättar även om events jag varit på, goodiebags, mode och allt möjligt.



Välkommen in <3



Om du inte gillar sådan här reklam ber jag så mycket om ursäkt och önskar dej en trevlig dag och juletid : )



//Lina Holgersson

Postat av: linns beautybox

Hej.

Jätteroligt att du varit med och deltagit i så många luckor i min blogg. Fortsätt gärna delta och håll tummarna att du vinner!



Jag vill dock be dig om att endast skriva en tävlingskommentar i varje tävlingsinlägg. Och inte "spamma sönder" mitt kommentarsfält. Tack! :)

Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu har jag kört igång en ny tävling om dagens blogg. Va gärna med du också! Vinnaren utses den 7e dec. Alltså imorn kväll ;) http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-av-bli-dagens-blogg.html

Ha en bra fortsätt kväll :) <3

Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: roligt att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd! ;)

Postat av: Jacinta

Allt bra? :)

Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

tycker du om idrott?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -