Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Mys med de bästa girlsen!

Igår blev det en tripp till denna tösen på bilden nedanför!
Det blev det bak denna gången!
Stinis hus blev jättebra HAHA, hon fick slänga det ;D
Marie's blev utan tag och ja,
fruktansvärt kul var de, och synd för er som missade det! ;D
Det ingick även en övernattning hos Marie, men själv fick man ju sova på golvet för att det var några egoister som knuffade ut mig :(
och mitt hus är ännu inte fotat ;D
Alla bilder är tagna med Alice's kamera, eftersom jag itne orkat lägga in mina än (a)
De två sista bilderna är, som det står, tagna av alice! :)

Postat av: Marie

Hahha gaffeln asså!! ;D

På bilderna ser ju faktiskt husen helt OK ut, fast det var nog innan de små olyckorna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -