Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

julkalendern - Tjuvarnas jul

Nu kollade jag precis på Tjuvarnas jul - årets julkalender! 

Den var väl sådär, och det sög att det bara var i en kvart...
Menmen, ajja, den dög iaf! :)
fast jag måste säga att julkalendrarna på tv:n blir bara sämre och sämre..

Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min fantastiska tävling där du kan vinna ett valfritt iphoneskal från merskal.se?

(Har du ingen iphone passar det ju perfekt att ge bort ett iphoneskal i julklapp)



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-iphoneskaltillbehor.html#comment

Postat av: Frida

Hej hej!:)



Du vann min dagensblogg! Grattis! Skicka nu en text som informerar lite om din blogg och högst två bilder till min mail. Senare ikväll kommer det publiceras:)

Postat av: Linnea Matros

Var gärna med och tävla om ett Iphone 4/4s skal i min blogg. Perfekt julklapp till dig själv eller någon vän!

http://linneamatros.se/2011/november/tavling-iphone-skal-1.html

Postat av: Anonym

Kul att du deltagit i min julkalender! En vinnare kommer länkas och kontaktas imorgon.

Lucka nr 2 kommer upp 08:30 imorgon, titta in och se vad du kan vinna! Delta gärna.

Lycka till! Kram, fashiontwisted.com

Postat av: Sofia - JULKLAPPSKALENDER!

Nu är årets julkalender igång! Bakom varje lucka befinner sig en eller flera vinster så kika in varje dag för nya tävlingar :D kram!

Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Hej! Nu hittar du vinnaren från igår och en ny tävling i lucka nr 2:) länk: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-2.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -