Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Imorgon ska det storshoppas!

Eftersom att det inte blir som planerat, och Alice hellre ville dra ut på mellandagsrean i Göteborg än att komma hit, får väl jag hitta på något jag med. ;p
Därför passade det utmärkt att byta en julklapp som inte riktigt matchade kameran jag äger!
Och i och med att vi redan är i shoppingcentret så får jag väl passa på att köpa en massa fina prylar! Det är att göra det bästa av situationen när det inte blir som man tänkt! :D
Mellandagsrea, here I come!
HAHA, mina illustrationer alltså..

Postat av: Anonym

ehm, tack för den såkallade bästis.

jag sa inte att jag istället, jag sa att vi kunde dra dit före och dra till dig sen. men då kunde inte dina föräldrar, och dom bestämde sig för att skita i det.



SCHYSST, då vet jag ju vart jag har dig..

Postat av: Lina

Sv: Jadå, en hel del blev det ju :)

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Hej =) jag har tjänat över 1000 kr på min blogg den senaste veckan, har tipsat hur jag gjort här:



http://eemma.se/2011/december/shiiiit-har-tjanat-over-tusen-spann-pa-mindre.html#comment



förlåt om du inte gillar bra tips :D kram!

Postat av: Lina

Sv: Ja, jag fick ju lite kläder, piercingar, parfym och såna småsaker. Men det bästa var en systemkamera som jag ska hämta i veckan :D

Vilken var din favorit?

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Allt är super bra med mig, hur är det med dig? :)

Postat av: Marie

Sv: Hihi, taack!! <3

Postat av: J U L I A & E L I N

sv: tack, detsamma!:)

Postat av: Sara

sv; Detsamma detsamma! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -