Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

HAHHAHA inlägget nedanför?

haha, jag måste ställt tidsinställningen rätt fel! ;)

Ajja, jag vet inte vart den hamnat så vet inte hur jag ska ta bort den heller ;) Överlev den ;p
Och NEJ, jag är inte i London igen ;)
image description

Postat av: » Jarinafoto - julkalender på bloggen!

Hej!

Jag tänkte gratulera dig! Du är en av de tre lyckliga vinnarna i första luckan i min julkalender. Priset var alltså ett presentkort på 200kr! Jag kontaktar dig via mejl så fort jag får svar från företaget! :)



Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -