Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ett grymt sätt att tjäna pengar på!

Jag började själv igår och har redan fått in cirka 2000 kronor, är inte det riktigt bra? :D

Och då tänkte jag, varför hålla det "hemligt" ?
Man behöver i stort sett inte ens anstränga sig för att tjäna dessa underbara pengar, så ge ett försök, anmäl dig du också!
Du kan även som liten bloggare tjäna massvis med pengar, så antalet besökare på din blogg spelar faktiskt inte någon roll! :)
För att komma till sidan kan du klicka här nedanför! :)
Men ibland krånglar den där bilden, så om den gör det finns en länk precis ovanför headern!  :)

Postat av: Daniella

Har du fått en bra start på veckan? :D

Postat av: marre

Jag kan gärna följa din fina blogg om du är intresserad av att följa min ?

Alltid kul med nya bloggar ;-)

Postat av: -'Amanda |

sv; HAHA jaa det stämmer alldeles utmärkt ;)



ah okej :D

Postat av: Sannalitens.se

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

Postat av: pessys

sv: hihi jaa! :D Blev superglad

Postat av: Sandra Maria D

Sv; Det skall jag kolla in :D



Kan du tänka dig att ställa mig en fråga i min fråge stund ? bara inte du frågar varför jag började blogga ( du får en länk )



http://mimmiphu.blogg.se/2011/december/fragestund-pa-bloggen.html

Postat av: INSPIRATIONSTYLE ~ Inspiration, Lifestyle, Allmänt

måste bara säga att din header är grymt gjord, jätte fin! Allt bra med dig? :)

Postat av: INSPIRATIONSTYLE

SV: Åhh tack så jätte mycket! :)) Jo det är bara bra!

Postat av: marre

Jag följer din blogg med nöje nu :-)

Skriv gärna när du följer min ;-)

Postat av: Snnalitens.se

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

Postat av: ester

Hur konde du få in så mycket pengar på en dag!!:)

Postat av: Ellen

sv; Tack för tipset! :)

Postat av: W.I.L.M.A

Hej Felicia, länge sedan nu! Vad är det man gör på den sidan? Kram! :)

Postat av: Annie

Jag har bara en fråga om detdär :P Måste man själv betala något eftersom där uppe vid din header står det ''testa gratis'' så ska man betala något för det sen ? :P

Postat av: Emma

Sv: Jag förstår inte riktigt hur man gör, ska man köpa annonserna? :p

Postat av: Jenneli

Heej jag skulle gärna vilja följa din blogg.. men skulle du kunna förlja min då? xD

Postat av: sara

Hej följa varandra via bloglovin? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -