Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

En dag utan dess like, sa liket till soluppgången.

Idag hade vi matteprov, och det gick väl rätt bra (?)
Sedan gick jag och Alice till Lillablå och jag använde även mina finfina presentkort som jag fick av tomten i skolan! :D
Sedan gick vi för att hitta en jultröja, självklart fastnar vi för samma tröja, och det fanns såklart bara en, så då bestämde vi att, INGEN FICK KÖPA DEN.. Det blev rättvisast så! :)
Och nu letar jag efter julklänningar på internet, och det enda jag hittade var den här...
Rätt fin iaf! :)
Men försöker hitta min drömklänning, men den existerar inte! :(

Postat av: jennifersjöberg

sv: gött! fick du vad du, eller asså hittade du vad du planerat.. nöjd med dina köp?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -