Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Bowling!

Idag var vi och familjen Carlstedt ute på bowling.
Får väl erkänna att rännan och jag va bästa vänner tills min bror sa åt mig att flytta mig lite mer åt höger när jag skjöt, och då kom faktiskt alla fina strikar! ;D Så första serien kom jag faktiskt 2:a / 4:a personer ! :)

Allt sammanlagt var vi 8 pers, så vi körde vuxna på en bana och vi ungdomar på en ;DD
dock glömde jag kameran, men vem älskar inte mina illustrationer? ;)

Postat av: Emelie

SV: För jag vill höra hur du låter och du är säkert jätte duktig!:)

Postat av: Emelie

SV: Du är ju riktigt duktig!! Hade ingen aning om att du kunde sjunga ju, hihi :)

(Och i bakgrunden är det Jonathan Andersson som går i kalsonger hahaha. Det var samma dag som vi hade vårat spexfoto:))

Postat av: Emelie

SV: Du är ju riktigt duktig!! Hade ingen aning om att du kunde sjunga ju, hihi :)

(Och i bakgrunden är det Jonathan Andersson som går i kalsonger hahaha. Det var samma dag som vi hade vårat spexfoto:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -