Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Bilder kommer, promise!

J*vligt kass på att lägga upp bilder nu för tiden, men det är för att min kreativitet är slut :/
Men det kommer, jag lovar!
Så snart som nästa vecka tror jag! :D

Postat av: Hanna

HejHej! Superfin blogg:)

Hur har din dag varit än sålänge?:)

Postat av: Anonym

Kul att du deltagit i min julkalender! En vinnare kommer länkas och kontaktas imorgon.

Lucka nr 3 kommer upp 08:30 imorgon, titta in och se vad du kan vinna! Delta gärna.

Lycka till! Kram, fashiontwisted.com

Postat av: Anonym

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =)

Äntligen helg, eller vad säger du? :) Kram!

Postat av: Anonym

Hej!

Igår anmälde du dig till min tävling om ett Iphoneskal i min julkalender, nu är den tävlingen avslutad och här hittar du vinnaren:

http://hannalovisasol.se/2011/december/so-prov-och-morgonvinnare.html

Vill du kolla vad du hittar i lucka två? Här är länken till den:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-2.html



kram, http://hannalovisasol.se

Postat av: Anonym

fin blogg :)

Postat av: Anonym

fint;)

Postat av: » Jarinafoto

Svar: Jag kan inte säga så mycket, hehe ;) Men i slutet av kalendern kommer det komma några hemliga paket med ett värde på omkring 300 kr och uppåt :) Men jag lottar varje dag ut någon "grej"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -