Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

04:20

Jag vet inte riktigt vad jag gör uppe, men jag kan inte sova..
Men får ta och lägga mig snart, innan mor stiger upp..
Men vinden slår mot fönstret, och det är outhärdligt. Kan den inte bara sova, som normalt folk? Ajja, detta var min fina och finurliga nattuppdatering, Godnatt!:)

Postat av: Carla - fotografi

Oj vilken häftig design, har du gjort den själv ?:)

Postat av: Mamaizon

Superfin blogg!



Intresserad av shopping och loppis?

Just NU pågår det en liten "bloppis" i min blogg, ta gärna en titt så du inte går miste om något!

http://www.nattstad.se/Mamaizon?id=2250967

Kika gärna in på mina andra kategorier också!



Gott nytt år och god fortsättning! //Mamaizon

Postat av: Maylèn - kommenterer allitd tilbake!

Du har et utrolig stilig design!

Postat av: Annie

Oj vad snygg design!!!



Va gärna med i min veckans blogg om du vill :)

Postat av: Thea-Kommenterer tilbake!

Kjempefint design!!

Postat av: Thea-Kommenterer tilbake!

Kjempefint design!!!

Postat av: Ida Lyrics

natta :D

Postat av: Filippa

Hej, vad hadedu tänkt ha på dig på nyår? :)

Postat av: MaddhPaddh - Mamma till Tindra

Hej! Vilken underbar blogg du har :)

Postat av: Elin!<3

Fett fiin blogg! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -