Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tävling,tävling, tääävling! :D

jag känner att jag är med i massa tävlingar, men i den här tävlingen får man välja precis vad man själv vill vinna bara det inte överstiger 200 kronor! :D
inte illa!
Så ta en liten tripp med den här länken till hennes blogg och delta vettja! :D

http://bellisbello.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-runns-webshop.html?_tmp=072dae1f9ef3589b329b242754abfe43b28a529c

Postat av: Anonym

tack du! :D

den går att följa om intresse finns :)

göru då? :D

Postat av: Anonym

aha, va glad jag blir! :D

okej, ne sammahär, sitteroch deppar över ösregnet :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -