Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

saknad kärlek

hittade den här dikten på nätet. Och det jobbiga är att den stämmer in så jävla bra...
Jag vill minnas alla de stunder
då vi vandrade tillsammans vi två
det är minnen man aldrig glömmer
och som aldrig vi åter kan få
Jag kan höra de ljuva orden
som du viskade till mig just då
det var stunder då lyckan levde
och som värmde när dagen var grå
När jag åter tänker tillbaka
på de dagar vi hade vi två
är det ljuset som kommer tillbaka
som jag åter få se då och då
Sakta faller den sista tåren
som ett minne du lämnat kvar
bara tomheten står här och väntar
som den väntat i alla dar

Postat av: wilma och sanna

Dagensblogg tävlingen är avslutad nu!

Kika in och kolla om det blev du!http://tobelieve.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-dagens-blogg.html

Om turen inte föll på dig denna gång var med i vår nästa tävling som kommer framöver håll utkik!

KRAM Sanna och Wilma

http://tobelieve.blogg.se

Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: Vad kul att du är med och tävlar :)

LYCKA TILL!

Postat av: j e n n i f e r

sv: tack detsamma!:)

Postat av: HANNA

sv: det kommer nya chanser! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -