Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Match och städning!

Idag äre match och jag är taggad som FAAAN!
funderar på om det blir back eller mitt för mig idag, äre mitt, så får jag väl se till att göra mål, och är jag back får jag se till att försvara målet! :D

Sen har jag även storstädat hela mitt rum, så det är klart nu! :D SÅ NU BLIR DET NYA TAPETER! :DDDD
sjukt glad är jag för det :)
Vet bara inte vilka jag ska välja än, men vi får väl se :D

glöm inte av tävlingen som är i inlägget under detta! :D

Postat av: Olivia

svar: jag fixade det gällande tävligen, nu är det länk till inlägget istället! kram:)

Postat av: A

sv: lycka till :D

Postat av: jasmine

Vinnaren av DAGENS BLOGG har nu lottats ut! Kika in snabbt och kolla om det är du som blivit den lyckliga, om inte...ANMÄL DIG IGEN FÖR EN NY OMGÅNG!

http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnarna-ny-omgang-igen.html#comment !

Kramis! :)

Postat av: jasmine

Vinnaren av DAGENS BLOGG har nu lottats ut! Kika in snabbt och kolla om det är du som blivit den lyckliga, om inte...ANMÄL DIG IGEN FÖR EN NY OMGÅNG!

http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnarna-ny-omgang-igen.html#comment !

Kramis! :)

Postat av: jasmine

Superkul att du är med och tävlar om Dagens blogg hos mig! För större chans att vinna - skriv i din blogg att du är med och tävlar om Dagens blogg på min blogg, följ min blogg på bloglovin, gilla min facebook fanpage! :)

Postat av: Sandra

Hej! fin blogg, allt bra med dig ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -