Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

KLAR!

.................................^
ÄNTLIGEN KLAR!.|________________________________________________
gå in på den här länken eller varför inte testa min fina "knapp" där uppe? :D|
Skriv allt på den bloggen som ni vill veta, så kommer jag lägga upp exakt hur ni gör såsmåningom! :)

Postat av: emma

Svar: Gud vad snällt! Det är väl det att hon vill ha flikar under headern och det går inte så bra.. Hur har du fått dom så ''stilrena'' och fina? :)

Postat av: MADDES

Vill du bli dagens blogg? Klicka på länken nedan och anmäl dig så kanske du blir en av tre vinnare!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-2.html

Postat av: linn j

Dagens blogg avgjord, kika in och kolla vem som vann om du missat det! :)

Postat av: Mimmi Naveeds Fan

Gör en header till mig? :DDD

Postat av: Josefine

Hejj!

Var gärna med och tävla i min första dagens blogg och få alla mina läsare till dina!

Allt du behöver göra står på min sida :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -