Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

jag och min fina bästa vän! ♥

Guett, överlevde denna filmen serrö :DD 
Kommer bara ha döds-skräck för clowner framöver..
tog lite nya bilder med alice idag... haha, hittade några gamla bilder på mig och Alice ;)


Postat av: Celine

Jättekul att du ville vara med (: Lycka till! <3

Postat av: alice

puss på dig bästis! :D ♥

Postat av: Elin

Jag svarade på det du hade skrivit i min blogg.

Du skrev "fin blogg" och då skrev jag tack :)

Postat av: ellinor

vad fina ni är:D

Postat av: jasmine

Hej, fin blogg! Lust att vara med i min Dagens blogg tävling? :) Isåfall tryck här : http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-dagens-bloggny-omgang.html#comment !

Kramis :)

Postat av: Linda

Jag har två tävlingar i min blogg med fina priser var gärna med:D

Postat av: Linda

sv: Nej det kan man tyvvär inte göra :(

Postat av: dagensblog

hej!

va gärna med och tävla om att få några snygga, gratis smycken hemskickat till dig!

du har ju inget att förlora? :)



http://dagensblog.blogg.se/2011/august/tavling-armband.html#comment



ursäkta om detta inte är något som intresserar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -