Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

hade inget att göra, så jag redigerade lite.

blev dock sämre kvalité när jag laddade upp den här...

copyright©Felicia Ohlausson

Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Hmm, det ska nog finnas någon mapp i din photoshop-mapp som heter plugins. Sök på det på datorn och se om du hittar den. Där ska du lägga in pluginet iaf.

Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Okej, jag vet inte vad det är för något :P

Postat av: ellinor

nemen där är ju jag:D

fin den blev! :)

Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Jag vet inte :P Du får söka på google

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar om jag har aldrig deluxe ;D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

Postat av: jasmine

Dagens blogg vinnaren utvald nu! Kika in och kolla om det blev du sötnos. Direktlänk : http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

Kramis! :)

Postat av: emma

nu är vinnarna av dagens blogg utsedda! kika in och se om det blev du :) glöm inte att anmäla dig igen!



http://emmadewi.blogg.se/2011/august/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang.html

Postat av: Annie☮

Var gärna med i dagens blogg på min blogg :D

Lycka till ;)

Postat av: Yohanna ♡

Shit vilken läskig! :P Hur redigerade du den? :)



SV: Tack så mycket, roligt att du tycker det! :D

Postat av: Yohanna ♡

SV: Hehe jo det förstod jag :P

Riktigt cool bild iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -