Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

eget domän! :)

vinnaren av dagens blogg har ni HÄÄÄÄR och HÄÄÄÄR :)
Sen så tar jag en liten paus med dagens blogg, för jag har lite fullt upp just nu, och jag är SUPERGLAD! :D

jag vann nämligen ett eget domän på matildas blogg! :D http://Matildaengdahl.se !
superglad är jag! tack så jättejättemycket!
Så nu vet jag inte riktigt hur det går till, men inom några dagar så är det så att jag kommer att ha ett eget domän! :D

Postat av: Matilda

sv: ja grattis! varsegod :D

Postat av: Matilda

sv: ja grattis! varsegod :D

Postat av: ladymuffin

nemen tack snälla för att jag vann! :D

Postat av: ladymuffin

sv; tack sötnos! :) glad jag blir! !:D

Postat av: Hanna Ahl

Jaaa tack!!!

Jag är med igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -