Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Att dra upp gamla sår, ger bara ärr.. Att låta de vara gör att de försvinner bort med tiden..

det var väl inte såhär vi skulle ha det? Det skulle vara vi som levde livet tillsammans, vi som gick över eld och vatten och var bästa vänner till döden. Vi har planerat hela våra liv tillsammans, och jag hoppas definitivt att det här är ett tjafs som tar slut imorgon. Jag älskar dig, även fast du hatar mig. Jag minns inte en enda gång jag varit sur på dig..
Jag minns underbara stunder, dåliga stunder (även om de är få). Jag struntar i hur mycket du hatar mig, för jag kommer aldrig att hata dig.. Vi var eld och vi har fått vatten över oss. Men med våran styrka tillsammans, kan vi få glöden som är kvar att få elden att brinna igen. Våran vilja är stark, glädjen är starkare men vår vänskap är starkast. Jag älskar dig, puss! ♥

Postat av: Anonym

jag hatar dig inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -