Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

johan.. <3

Jag har försökt.. Men det funkar inte..
Jag är kär i dig, och har varit det sjukt länge.. Även fast du dumpade mig, så försvann inte mina känslor. Jag har önskat att de ska försvinna, för jag vet att du inte vill veta av mig. Jag vet att du vill att kompis ska vara ordet mellan oss två, medans jag vill att det ska vara mer än så..
Jag har insett, att önska bort sina känslor funkar inte, man kan inte tvinga sina känslor heller.. Alla säger att det kommer bli bra, att jag kommer över dig tillslut.. Men när är då "tillslut" ?
Att vi går i samma skola, gör inte saken bättre. Att se dig varje dag. Att höra din röst, att kolla in i dina ögon. Det förbättrar inte saken ett skit. Varje gång jag ser dig, känner jag att det är kärlek som bultar inom mig.
Du är snygg, söt, snäll och helt underbar. Glöm inte det.. Jag hoppas du hittar din kärlek någon dag också.. Även fast jag önskar att det vore så att du älskar mig, så måste jag nog acceptera, att du gått din egna väg.. Att du kommer hitta en annan lycka.. Det får jag leva med, antar jag.

Jag älskar dig.. Du betyder enormt mycket för mig.. <3


jag på bild ;o


Postat av: Cassandra

Naaaw gumman "/<3

finns om du vill snacka om det !

Postat av: Emelie <3

vill du va med och tävla på min blogg ?

de kan bli du som vinner :D

Postat av: ahang

Jätte söt blogg :)

Kan du hjälpa mig fixa ihop en ny design :)?

Kram

Postat av: Anonym

Kan jag få din msn :)?

Postat av: Anonym

Kan jag få din msn :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -