Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

konfas :D

imorgon kommer bilder från konfirmationen, eller jag konfas ju imorgon, så de kommer på kvällen isf :)

Postat av: Anonym

Har en tävling där jag lottar ut ett smycke ur min nya kollektion, Pink Sugar!

Alla mina smycken är gjorda av lera.

Är du med och fajtas? ;P

Postat av: LucyMoran

Sv: Naaaw.... vad snällt sagt! Tack så mycket! Jag har inte gjort något särskilt med bloggen. Jag har bara testat mig fram med olika koder tills jag får en design jag gillar. Det tar ju evigheter - men det är också väldigt kul! ^_^ Kram!

Postat av: Louise *Lulluh*

Hej, Nu är det dags för våga fråga på min blogg. Fråga om vad du än undrar över så tar jag reda på det eller svarar direkt. Personligt, Fakta eller något annat. Det spelar ingen roll. jag svarar på precis ALLA frågor. Jag lägger även in en länk till din blogg i mitt svarsinlägg under din ställda fråga. Lycka till! :) min blogg: http://louisevictoriasjogren.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -