Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Påsklov!

jaa.. jag har egentligen aldrig så jättemycket att skriva här.. Egentligen inte nu heller men jag känner bara för att uppdatera lite :)
Igår så var tidningen här och intervjuade mig och tog kort på mig.. :)
Så snart kommer det en artikel om mig i tidningen, lite roligt faktiskt :)
Men iaf.. kan berätta att vi har påsklov nästa vecka också :) roligt kommer det bli :D
Kommer förhoppningsvis att träffa min underbara Johan också :)
Hoppas på det iaf, för gör jag det så kan inte mitt lov bli mindre än underbart iaf :)
<3

Postat av: Poppan<333

Vad handlade artikeln om?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -