Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Fotade i förrgår :)

tagit sj.

Postat av: Ellie

Hej, du har ett fint award att hämta hos mig! :)

Postat av: Julia

Wow, snygga bilder!

Kolla in detta klippet:

http://juliahallman.blogg.se/2010/march/min-konstiga-humor.html#comment



hihi vad tycker du om det?

Postat av: Emelie B

Svar: På www.designadinblogg.se så kan du hitta hur du får bl. a. flikar med länkar på din blogg och en bild i kommentarsrutan :) Lycka till!

Postat av: Camilla Rahbéch

Bambi :D

Postat av: Julia

Sv; okej :) Va det din humor då? Eller tyckte du bara det va tråkigt :D

Postat av: Julia

Sv: :) Vilken bakgrund du har, den ger vårkänsla!!

Postat av: Yoko

Hej, kolla på min blogg om du vill! Kommentera gärna :)

Postat av: signe

haha vilken sötis! gud vilken fin blogg du har! kolla in min blogg du med om du vill :) =)

Postat av: Julia

Sv; Haha va, e du seriös? :)

Postat av: Ellen Schutz

sv; tackar :D händer idag?

Postat av: signe

=)=)

Postat av: wilma

heej :)

suuper fin blogg du hade :)

kolla gärna min blogg o komentera gärna :)

haha kollade alla komentarer här o signe som har komenterat hon är min allra bästa vän ;)

haha

hare bra :)

Postat av: jennifer

ställ gärna en fråga i min frågestund;)

Postat av: Astrid

Jättesöt blogg, fast det vet du säkert redan! Men du är verkligen skicklig på att fota! :)

Postat av: melina

Frågestund på bloggen !

Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: åå tack så hemskt mkt!:)

Postat av: ida

Svar; Det är bra :)

Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe jodå :))

haft en bra helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -