Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

<3

You are the boy in my dream.

Postat av: Ellen Schutz

sv; okeej , kul :))

nä inte mkt ska vara hundvakt :P

Postat av: Julia

Sv; okej, hon leker döv o sen e hon inte döv o de e kul!

Postat av: Julia

Sv; jo men det var det som skulle vara det roliga! asså e de säkert att du itne fattar?

Postat av: Ida

Hur är det med dig då? :)

Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :) ♥ Kommer visa vinterbilder idag från havet om du vill se senare :) Hoppas du får en fin lördag i solen! ♥ ♥ ♥

Postat av: lukes

Kvällens fråga: Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag? :)

Postat av: Julia

Sv; Hah, jojo!

Postat av: Lina

När jag ändå är inne tänkte jag lämna en liten kommentar

Kul blogg du har föresten.

Kolla gärna mina tävlingar & de på fin blogg



Kram

Postat av: Carolina [fotograf]

Godmorgon ♥ Ville mest önska en trevlig söndag. Kika inom en sväng på designer och foton ♥ ♥ ♥

Postat av: Ellen Schutz

sv; så bra :)

jodå ganska bra , men hade kunnat vara bättre..

svara gärna på dagens fråga i min blogg !

Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe okej , har du ingen favorit? :))

Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe okeej :P va tycker du om Lady gaga? (A)

Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe okeej , hon har ju sin egna stil ! men ja tycker hon är helgrym :D



händer idag?

Postat av: Ellen Schutz

sv; heh ja :))

okeej :P nä bara slappa.. !


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -