Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vurpa (A)

friluftsdag igår.

Mega kul. Vurpa ingen gång i backen men .... haha xd

Första vurpan var när jag åkte störtlopp ner första gången .. i backen var det helt okej, men sen så åkte jag till liftkön och farten höll ända fram till dit kön slutade. Där stod Linapinaanalstina, hon såg att jag kom och farten var sakta fram till henne, så jag gav henne en liten knuff i ryggen, och det klena aset klarade då inte av att hålla balansen -.-' Så ner far hon och självklart drog hon med mig xd

Andra vurpan gick till såhär :
Det var sista åket och det går alltid åt skogen, här också ^^
Jag tog ett till störtlopp ;d
Backen gick som det skulle... men så var det till liften igen.. jag kom i världens fart och Elias blockerar vägen xd Jag skriker att han ska akta på sig med han blir så rädd att han sträcker ut sin stav och den fastnar i nätet... spärrad väg ^^ Jag hann inte riktigt med att bromsa eftersom jag hade väldigt hög fart , så jag for rakt in i stängslet (staven) men det var som att åka in i ett stängsel eftersom den var fasthakad i nätet på andra sidan ^^ Men jag fick den mothalsen och då kan nog inte någon stå upp så jag flög bakåt och fällde Jennifer Kranz.. HAHAHAHAHAHAHA *ASG* Men Jennifer stack så fort som möjligt xd

Någon som orkade läsa ? (A)


Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

Postat av: Bellezza

jag tycker den är bra :)

Postat av: marie

cool blogg :)

Postat av: agnes

Fin header. Är det du som har tagit bilderna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -