Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

kvällen (L)

Sjukt kul kväll/Natt idag alltså! Och gubbarna utanför bussaken :o Sjukt läskigt vare.. De var typ fulla och shit.. Men det var faktiskt riktigt kul! Jag nekar inte till att göra om det en gång, eller flera gånger till!

Det var väl typ det jag hade att säga, egentligen?
Måste hitta på något på jullovet, för jag tänker inte sitta här och slöa.. Det är bara lamt och totalt värdelöst.. Men det löser sig väl antar jag? :)
SEN ÄR DET BARA 2 DAGAR KVAR I SKOLAN! Och det är ju typ inga skoldagar precis.. Eftersom man bara kollar på film, har godisbord och äter gott typ? Weard att man måste gå på sånna fjantiga dagar egentligen?
Ajja, det var allt! :)

Postat av: liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad :) kolla om de va du som gömde dig bakom den :)

Om inte så kan du anmäla dig till lucka 19 redan nu i samma inlägg :D

kram

Postat av: Caroline =)

Hehe jaa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -