Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

JULSPEL REDAN, JULEN NÄRMAR SIG!

Livet rullar på! :D

Jag mår bättre och bättre för varje dag som går nu! :)

Idag ska jag iaf vara med i ett julspel i kyrkan, eller ah runt kyrkan! Det kommer nog att bli superkul tror jag faktiskt! :)
Jag ska vara en ängel med Natta och Johanna tror jag.. kommer nog bli jättebra! Det vi ska göra, det är att vi ska sjunga en låt också ska jag säga: "Var ínte rädda, jag bär bud till er om en stor glädje, en glädje för hela folket i Davids stad. En frälsare har födds och det här är erat tecken. Ni skall hitta ett barn, lindad i en krubba." Om jag minns det helt rätt så är det så jag ska säga ^^ Och tappar jag bort mig får jag väl improvisera.. :D

Tänk att det är den 5:e? ;o
bara 19 dagar kvar nu ;s och bara 7 dagar kvar på mitt godisförbud! :D

Postat av: Sandra & Johanna

(sv) hihi okej :)



ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -