Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Happy new year!

OMG, imorgon är det den 31 december..
Min brors födelsedag, samt den sista dagen på året?

2010 2011.
känns lite udda att skriva 2011, men man vänjer väl sig med det också..
Det här året ska bli ett oförglömligt år, på ett bra vis! I sommar ska jag och Ottosson troligtvis till skåne.. (L)
Sen MF, och sjukt mycket mer ska göras den sommaren!

Lite snabbfakta om året som varit.
Frågor som jag hittade på nätet.

32 frågor om året som varit

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Vet inte ;o
2. Höll du några av dina nyårslöften?: yes.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Noep
4. Dog någon som stod dig nära?: Yes...
5. Vilka platser besökte du?: sverige, Kroatien, Turkiet, Tyskland, Frankrike m.m.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Jag saknade väl inte glädje, men jag vill gärna ha mer av den!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: inget speciellt datum, men vissa dagar. t.ex. när jag och johan gjorde slut, när Putte och Pippi dog, Kroatien och de varma sköna sommardagarna.
8. Vad var din största framgång 2010?: Min låtskrivning! :)
9. Största misstaget?: Vill inte ångra någonting, försöker stå för allt jag gjort.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Förkyld tror jag bara.. 
11. Bästa köpet: Kläder (a)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Har inte spenderat spec. mycket på något iår..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Alla som gett mig beröm inom min "karriär i musiken" :) Tiden med mig och Johan, då var jag riktigt glad.. Sen störtade allt..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Mina egna (a)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Ledsnare..
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Varit driftigare och kämpat mer, både för det ena och det andra.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: ----
18. Hur tillbringar du julen?: med familj och släkt (:
19. Blev du kär i år?: Ja, och är det fortfarande.
kärlek som inte försvann.
20. Favoritprogram på TV?: Typ Simpson och 2 and ½ men.
21. Bästa boken du läste i år?: idk..
22. Största musikaliska upptäckten?: Min "låtskrivar teknik"! :D
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Ja, jag fick mycket jag önskade.
25. Något du önskade dig men inte fick?: typ tv (a)
26. Vad gjorde du på din födelsedag?: Firade (a) Nejmen, jag minns faktiskt inte :o
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: ja, men ingen idé att tänka på nu..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: snygg, cool, sexig. hahaha..
Nejmen min egna :)
29. Vad fick dig att må bra?: Johan.. Och alla mina underbara vänner! ♥
30. Vilken kändis var du mest sugen på?:
31. Vem saknade du?: johan (efter vi gjort slut), alla döda individer..
32. De bästa nya människorna du träffade?: u know who u are.

Postat av: alice

asså 12 HAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -