Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

wiie :D

gjort en till ny låt :D med Bullen ! :D

Postat av: nejja

skit i det då !

Postat av: jcouture - BLI MEDLEM PÅ NYSTARTADE BLOGG COMMUNITYN http://bloggloverz.jinity.com/

hejhej allt bra idag? :)

Postat av: jcouture - BLI MEDLEM PÅ NYSTARTADE BLOGG COMMUNITYN

Jo de e bra =D packar å har mig =)

Postat av: jcouture - BLI MEDLEM PÅ NYSTARTADE BLOGG COMMUNITYN

Inom samma stad bara större lägenhet =))

Postat av: myssan :*

sv; a kanske, men den är fail för hade inte photoshop på denna datorn så det blev inte bra brushes :P ah msn isf, [email protected]

Postat av: jcouture - BLI MEDLEM PÅ NYSTARTADE BLOGG COMMUNITYN

nejnej med min sambo och dotter såklart hihi =D=D

Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

Postat av: ellinor lindström

sv: ååh tack. fast..det e både jag framför och bakom kameran om du förstår. så det e liiite svårt:)

Postat av: nejja

hade du typ inte kunnat göra en deisgn till mej för min blogg är hackad eller vad man ska säga nån har kommit ion p åden och förstört min header och blogg men kan du det ? och lägga in den ?

Postat av: E m e l i i a a n n n

Sjukt fin header du har!=)

// Emelie

Postat av: duaa

Passa på o vara med i min tävling. för att veta med så tryck här: http://duaahussein.blogg.se/2010/august/tavling.html#comment

Postat av: c.

sv: okej, igår var jag och shoppa sen på kvällen var jag hemma hos nånna kompisar å sen sov en kompis här :)

Postat av: E m e l i i a a n n n

Sv;

Så lite så:D

Ah , hade varit jättesnällt!

Postat av: E m e l i i a a n n n

ja,den är fin!:)

Postat av: E m e l i i a a n n n

Aha, den var riktigt fin!

Tack så mycket, är riktigt less på den jag har nu..

jätteful!:P

Postat av: E m e l i i a a n n n

Kan man göra med lite glitter & sån där?:)

tack, för att du gör en!:D:)

Postat av: E m e l i i a a n n n

Ja:)

Postat av: E m e l i i a a n n n

jag har addat nU!:D

Postat av: Cissi

Nu är vinnaren utsedd av dagens blogg. Kika in och kolla om det är du! ;)

Postat av: Annette

Kan du inte fixa till så jag får höra låten någon gång innan onsdag?! Då kan jag ju öva :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -