Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Veckans blogg!

vi gör så här nu ist. Jag skapar nu en "veckans blogg" det innebär att vem som hellst får delta och hela nästa vecka blir den länkad i varje inlägg jag skriver!

Veckans blogg går annars till exakt som dagens blogg, bara att man blir länkad en hel vecka och att vinnaren utses på söndag!

Så, för er som inte vet hur man ska skriva för att delta i veckans blogg så :

  1. Skriv ditt namn
  2. skriv din mail
  3. skriv din URL
  4. Skriv i kommentaren : Jag vill vara med! :D eller något liknande..
  5. sedan skriver du också en liten kort "berättelse" om dig jälv som beskriver dig som person! :)

Postat av: Emma

sv: Hihi va kul :)<3

Postat av: C ♥

Jag vill vara med! Hatar att beskriva mig själv..

Postat av: malin

cool header:)

Postat av: Lisa

Jag vill vara med:D

hömm...hatar dedär med att beskriva mig själv,men kan ju säga såhär,jag är oftast på superduper bra humör och är en sån person som skrattar åt exakt allt och ingenting.

Jag har alltid haft ett intresse för att rita&tycker att det är otroligt kul.

:]

Postat av: Emma

sv: Nej men seriöst, det var jätte gulligt av dig <3

Postat av: Emelie

Jag är med :D



Hmm, jag är ofta jätte glad och skrattar massa, jag tycker om att rita och massa olika saker, jag önskar mig en systemkamera, jag älskar att bada i havet och i sjön och hatar maneter, vet inte vad jag kan skriva mer om mig menmen :D

Postat av: mikaela

jag är med!:)

jag är en sprallig och glad tjej oftast(;

älskar friluftslivet som att paddla,klättra osv!:)

vill bli konstnär,som min mamma è,om inte vill jag bli advokat eller stylist.

jag spelar gitarr,sjunger,skriver egna låtar (ibland) och dansar:)

mode är en stor del utav mitt liv också,

mina vänner betyder istortsett allt för mig,och utan dom hade inte jag blitt den jag är idag.

hömm,det var nog allt!;D

Postat av: Nadja, från mf ;)

tjaaa Felicia :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -