Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ullared

imorgon kommer även foton in på vad jag inhandlade i Ullared (G;kås)
under fliken "foto"

Jag tror även jag var med på tv idag :D dom filmar ju sånt där program, vet nt vad det heter, men ah :) då sprang dom lite överallt och ibland dök dom upp både framför och bakom mig :)

Postat av: Cissi

nice :D

Postat av: Cissi

Japp! :) ska alldeles strax kika :)

Postat av: eroooticaaa

haha ja :) annorlunda kan va bra :)

Postat av: Juicy Couture - NYSTARTAD COMMUNITY FÖR OSS BLOGGARE, bli medlem nu länk finns på min blogg

Gör det vore jättekul om du blev medlem =)

Postat av: Anonym

Hejhej :) fin blogg!

Postat av: Elin

sv; Faen va coolt med Dragspel! ;D

Själv spelar man då bara piano och gitarr :)

Postat av: c.

sv: yesboxx :) händer imorgon ?

Postat av: simone

vad niiiice :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -