Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

ska jag ?

nu funderar jag faktiskt på att lägga in en av låtarna på youtube, men ah.. vi får ju se hur det blir med det (a)
Riktigt stolt, har faktiskt gjort 5 låtar ! :D

Första skoldagen gick faktiskt bra, schemat var faktiskt helt suveränt! slutar tidigt 3 dagar, går 2 långa :')
ÄLSKA MÅNDAGEN! världens bästa slappdag säger jag bara ! Måndagen kunde nog inte bli bättre! :)

Postat av: ebba

sv; jo det är bra :) gör du ?:)

Postat av: Elin Zäta

Nu har jag frågestund i bloggen! Ställ gärna en fråga, kram :) http://eliinzata.blogg.se/2010/august/fragestund.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -