Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

header eller design ?

Är det någon som vill ha en header förresten ?

Jag har gjort ett antal. Men:

Http://nejjas.blogg.se

det är en som jag gjort nu det senaste :)

Så om ni vill ha en design, eller header så är det bara att kommentera här eller kontakta mig på ; [email protected] :)

Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

bli dagens blogg !

ETT KLICK !



http://duvetlindaa.blogg.se/2010/august/nu-kor-vi-igen-1.html

Postat av: E m e l i i a a n n n

Jag kan lägga upp på bdb : e-meliiaann också kan du bli vän!



jag skriver typ: Till osv. Går det:)

(våra 2 datorer har krachat där man kan ha msn..)

Postat av: E m e l i i a a n n n

Jag har lagt upp bilderna nu:D

Postat av: Emma

sv: Hihi! :)<3

Vad gör du då? <3

Postat av: N I L M A

Vad gör du idag då?

Postat av: PHOTOGRAPHY

Jag har klippt mig och bilderna kom nyss upp på bloggen. Gå gärna in och titta och skriv vad du tycker :)

Kram!

Postat av: alice & emma

att vi kan följa varandra på blogvin ;D

Postat av: Emma

sv: Okej, härligt!

Jag ska strax iväg <3<3

Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

Kul att du vill delta i dagens blogg hos mig!

Glöm inte att kika in hos mig ikväll för att se vinnarna!



kram



sv: ja vi kan följa varandra, för det frågade du:)

Postat av: alice & emma

följer dig med ;)

Postat av: hermy

sv: tack för tipsen

allt bra???

Postat av: hermy

sv: jo det bara bra med mig

Postat av: Cissi

okok ;D

Postat av: Nathalie

åh vad kul:D jag ska plugga matte, mindre kul:P ha en bra dag:D

Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

sv; visst..säg till när du har lagt til mig så lägger jag till dig :)

Postat av: E m e l i i a a n n n

Är headern färdig,eller håller du på med den förresten?:)

hehe , tack för att du gör det till mig!:D<3

Postat av: N I L M A

sv: nee ska plugga strax!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -