Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

dagen med nian.

omfg, jag har inget liv.. ajja, idag drog jag till nian och var med henne :D Vi drog te ätran för att fiska, nian fick upp en fisk också var vi glada och fiskade vidare och helt plötsligt så var fisken inte i hinken längre ;o fattar nt hur den hoppade ur eftersom hinken vart en halvmeter hög ;o sjuk fisk eller något.. menmen, kul hade vi åt det iaf ;p sen tog vi gummiringen för att sitta på båda två ;p det gick ju inte sådär jädrans bra ;p så vi plumsa i med kläder och allt ;D SMART ! menmen, sedan drog vi hem och nian drog på träning och jag skulle ta bussen hem, bara att jag fick vänta. Men då kom max som en räddande ängel också snackade vi lite, så då gick tiden lite fortare iaf :D

och nu är jag hemma ;d


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -