Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

armband

jag är med i trashbylillan 's tävling om ett armband :)

Postat av: Lillan

Ser bra ut !! :) Kramis

Postat av: Lillan

SV: Jag väljer en vinnare om två veckor!

Och alla har lika stor chans att vinna :D

Postat av: N I L M A

lycka till där då :D

Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

nej men brukar kolla din ganska ofta ;)

sjdå? :D

Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

nu är vinnarna utsedda! blev det du? KOLLA VETTJA! :d

Postat av: N I L M A

Sov så gott :D

Postat av: Emma

sv: Förlåt men har glömt vad vi prata om :P<3

Postat av: ebba

vinnaren av nattens blogg finns ute :)

Postat av: Emma

sv: Härligt! ;)<3

Postat av: Cissi

åh tack :D

Postat av: Nathalie

matte är roligt så länge man förstår det:D allt bra idag?

Postat av: simone

hoppas du vinner :d

Postat av: meliie♥

sugen på bli veckans blogg, kika in & anmäl dig :)

Postat av: meliie♥

det står på bilden att du kan länka mig & skriva om det i din blogg sen ett annat allternativ för dom som vill kommenterar fler ggr

Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

vad kul att du vill vara med i dagens blogg! :)

lycka till!



skriv gärna en presentation om dig själv också..:)

Postat av: Nathalie

varför är du nervös?:)

Postat av: Emma

sv: Haha, egentligen? :P Jag är 16, hur gammal är du egentligen? ;)

Postat av: Cissi

hiihh :D

Postat av: Cissi

jaha vad kul, det såg jag inte ens :D

Postat av: Cissi

ja vad kul :D

Postat av: loollo ♡

hej, vad har du gjort idag då? :)



Redigt fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -