Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

konfaläger

kom hem från lägret idag klockan 16, direkt gick jag till mitt rum, la mig i sängen och somnade direkt (a) Där sov jag som en stock i 3 timmar :D nu är jag vaken och pigg igen, tror jag.

Men åter till lägret. Jag åkte dit igår klockan halv 8, vilket betydde att jag gick upp redan klockan 6. När vi var där så fick vi ta våran packning och gå med den till stugan som vi skulle sova i. Tjejerna sov på den ena sitan av fotbollsplanen och killarna på den andra.. Under dagen så gjorde vi massa aktiviteter, målade, "lekte", gick på rep på över 15 meters höjd ;o Det var läskigt (a) sen var det typ som en hinderbana i luften, så fick man ha massa rep i sele som man hade på sig ^^ Enormt kul må jag säga :) men extremt läskigt ;o
Men kvällens lediga tid, spenderades med alla människor som befann sig där :D
Men i våran lilla stuga fick vi vara till 12 i natt, sen fick vi gå till "Oset" och vara där tills två. Sen var vi tvungna att "sova". Vi vaknade klockan 7, åt frukost 8, städade rummet, och klockan 10 så var det dags för Lina att döpas :) Bilder kanske kommer sen.. Efter det, fikade vi med tårta. Sen "lekte" vi igen, efter det åkte vi hem.

tack för dagarna ! :)

Postat av: Kc

Så otroligt sööt blogg du har!<33

Postat av: Anonym

Hej! :D

Jag har satt igång Veckans blogg som många har frågat efter så nu hoppas jag på att du är en av dem som anmäler sig!

Länken: http://justiner.blogg.se/2010/april/bli-veckans-blogg.html#comment




Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -