Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

1 månad ! <3

och för att informera er som ville veta så var det en månad mellan mig och Johan igår ! :)

Postat av: Eva

Heysan! (:

Komentera gärna mina bilder & ställ gärna frågor

om du undrar över något! peace ♥

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Tja finis! Kika gärna in och svara på dagens fråga :)♥

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: Aha, nejnej :) dagens fråga ser du i ett inlägg längre ner där det står dagens fråga ;P men strunt samma :)

Postat av: Eva

tackar, :3

Postat av: kimmie.

Sv: Vill du göra nu design till mig då? :D

Eller tar du något för dem?

Postat av: kimmie.

Har du någon msn så kan vi diskutera mera hur den ska se ut? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -